AVUX on moderni, helppokäyttöinen toiminnanohjausjärjestelmä, jonka avulla virtaviivaistetaan, tehostetaan ja helpotetaan siivousalalla toimivan yrityksen päivittäistä toimintaa. Ennen kaikkea AVUX:in avulla saavutetaan entistä parempia tuloksia pienemmällä vaivalla.
Kaikki tiedot toiminnasta, työvuoroista, työtehtävistä, kohteen tiedoista sekä paljon muuta koottuna yhteen helppokäyttöiseen toiminnanohjausjärjestelmään. Ei ylimääräistä tiedon etsimistä tai tietojen häviämistä eikä aikaa ja rahaa kulu asioiden selvittelyyn.
Järjestelmämme sisältää kattavat ominaisuudet siivousalan käyttöön:
Hyvä siivousalan toiminnanohjausjärjestelmä tehostaa ja selkeyttää yrityksen toimintaa. Ilman toimivaa työnohjausjärjestelmää epäselvyyksien ja virheiden määrä kasvaa, erityisesti työntekijöiden määrän kasvaessa.
Mitä AVUX mahdollistaa?
Seuraa työaikoja, pidä kirjaa säännöllisesti siivottavien kiinteistöjen tiedoista, laskuta, kommunikoi asiakkaille ja työntekijöille, lähetä raportteja, lisää kuvia ja tietoja tehtyihin siivoustöihin, järjestele töitä eri tavoin sekä paljon muita ominaisuuksia joilla työn tekeminen tehostuu ja helpottuu.
AVUX on täysin pilvipohjainen palvelu, joka mahdollistaa sen helpon käytön niin mobiilissa kuin tietokoneella. Lataa joko sovellus puhelimeen tai käytä AVUX:ia selaimellasi. Pelkkä internetyhteys riittää järjestelmän käyttöön. Näin kaikki tieto on saavutettavissa nopeasti ja helposti reaaliajassa.
Esimerkki tiedonsaannin tärkeydestä
Siivousyritykselle on tyypillistä, että samassa kohteessa käydään siivoamassa viikoittain tai useammin. Aina paikalle ei välttämättä saada samaa työntekijää ja tarvitaan sijainen, joka ei vielä tiedä kohteesta mitään. Sen sijaan, että sijaiselle tarvitsee kertoa tai selvittää kohteesta erikseen tietoja, voidaan nämä tarkistaa suoraan AVUX:in järjestelmästä. Näin sijainen tai täysin uusi työntekijä osaa toimia kohteessa sovitusti.
Ei enää epäselviä papereita, ei ylimääräisiä manuaalisia työvaiheita. Koko yritys käyttää samaa ohjelmistoa, ja tieto eri osa-alueiden välillä on aina helposti saatavilla kootusti samassa paikassa.
Järjestelmä niin esimiehille kuin työntekijöille – Esimiehet pitävät kirjaa tehdyistä työtehtävistä, järjestelevät tulevia työtehtäviä, laskuttavat, kommunikoivat asiakkaille ym. Työntekijät puolestaan voivat kirjata työt tehdyiksi, lukea aikaisempia merkintöjä sekä lisätä tietoa tarvittaessa kuvin ja tekstein.
Helppokäyttöisyys – ohjelmistoa voidaan käyttää juuri haluamallasi laitteella missä tahansa oletkin selaimessa tai sovelluksella – käyttäjien määrää ei ole rajoitettu.
Tarjoamme jatkuvaa asiakaspalvelua yhdessä rajattomalla määrällä etäkoulutuksia asiakkaillemme.
Esittelemme AVUX:in toimintaa mielellämme. Tätä varten tarvitsemme vain 30min – 1h aikaasi.
Voit varata esittelyajan helposti suoraan alta.
© – Kupari Solutions Oy | Tietosuojaseloste
Kotisivut: Sivustamo Oy