AVUX® Kiinteistöjen hallinnalla luot uusia, muokkaat ja arkistoit omia kohteita. Kiinteistölistalla näet helposti kaikki kiinteistöt ja esimerkiksi niiden huoltoalueet.
Kiinteistön perustiedoissa voi helposti lisätä ja muokata vaikka yleistietoja, osoitetietoja sekä kohteen roolitietoja (huoltomies, siivooja, isännöitsijä, alihankkija).
Kiinteistön alla voit myös hallinnoida kohteen laskutustietoja, rakennuksia ja tiloja, säilyttää dokumentteja ja kuvia, perustaa kiinteistö sekä tila tasolla kulutusmittareita.
AVUX® Muuttoilmoitukset osiolla vastaanotat lomakkeen kautta tulevia tulo tai lähtöilmoituksia. Lomake on tarkoitus liittää asiakkaan nettisivuille mistä asukas voi helposti löytää ja täyttää. Lomakkeen sisältöön voi esimerkiksi vaikuttaa omalla kuittaustekstillä sekä halutanko vastaanottaa asukkaan ilmoittamia kulutuslukemia ilmoituksen yhteydessä. Kun lomake kuitataan järjestelmässä, täytyy sinun vain kohdistaa ilmoitus oikeaan tilaan. Samalla voit pois muuttaa vanhoja asukkaita.
AVUX® sähköisellä huoltokirjalla asetat toistuvia työmääräyksiä ja ennaltaehkäiseviä huoltotehtäviä mille tahansa kohteellesi. Olipa kyseessä kuukausittainen ruohonleikkuu tai vuosittaiset sprinkleri- ja palotarkastukset, ajoita kaikki etukäteen. Huoltokirjalla voit luoda kiinteistöille, tiloille sekä laitteille omat toistuvat huoltosuunnitelmat. Mikäli useassa kiinteistössä on lähes samat tehtävät, voit helposti kopioida huoltokirjan usealle kiinteistölle ja luoda huoltokirjamalleja.
AVUX® kulutusseurannalla seurataan kiinteistön sekä tilojen lämmön, sähkön ja veden kulutusta sekä minimoidaan mahdolliset kustannusvaikutteiset ongelmat. Energiahallinnan perustaan kuuluu jatkuva ja tavoitteellinen kulutusseuranta.
AVUX® kulutusseurannan hälytysrajojen avulla muutokset havaitaan ajoissa ja niihin pystytään reagoimaan nopeasti. Kulutusseurannan tiedot energian ja veden kulutuksesta ovat aina ajan tasalla ja löytyvät kätevästi yhdestä paikasta.
Järjestelmä ilmoittaa suoraan valitulle käyttäjälle heti, mikäli uusi lukema poikkeaa normaalista.
Ominaisuus toimii parhaiten käyttäen applikaatiota lukemien syöttöön ja selainversiota tarkasteluun ja raportointiin.
AVUX® töiden käsittelyllä hoidat kaikki sopimuskohteesi tehtävät yhden moduulin alta. Töiden käsittelyyn saapuu kaikki vikailmoitukset sekä myös huoltokirjatyöt. Tehtävälistoja voi helposti muokata ja hakea tietoa mm. työntekijöittäin tai esimerkiksi tehtävän mukaan.
Voit lisätä töille prioriteettijärjestyksiä, tarvikkeita, kuvia, tiedostoja sekä paljon muuta. Asiakkaalle viestiminen onnistuu myös tämän toiminnon alta.
AVUX® työajanseurannalla seuraat työntekijöiden työaikoja, taukoja, päivystyksiä sekä poissaoloja. Työajanseurannalla näet myös ”tuottavan työn” tunnit. Työaikaraportit saadaan ajastettua suoraan palkanlaskentaan.
AVUX® julkaisulla lähetät helposti raportteja valituille vastaanottajille. Toiminto on tarkoitettu poistamaan sitä vaihetta, kun joku taho haluaa jonkun tietyn raportin esimerkiksi kerran kuukaudessa. Määrität vain vastaanottajat, lähetettävän raportin sekä toistuvuuden, järjestelmä hoitaa loput.
AVUX® laskutuksella lähetät helposti kaikki tehdyt laskutettavat työt ulkopuoliseen laskutusjärjestelmään. Järjestelmä on integroitu laskutusjärjestelmään, joka vastaanottaa laskurivit ja muodostaa siitä laskun asiakkaalle. Koontilaskut onnistuvat AVUX järjestelmässä.
Rajapinnat:
Netvisor, Fivaldi, Fennoa, Talenom Online, Ropo Capital & Procountor.
AVUX® rajapinnalla yhdistät esimerkiksi ulkopuolisen isännöitsijäjärjestelmän AVUX järjestelmään. Toiminolla hoidetaan töiden tuonnit ja viennit sillä tavalla, että yrityksen ei tarvitse erikseen kuitata töitä moneen eri järjestelmään vaan kaikki hoituu näppärästi yhdestä ohjelmasta.
Rajapinnat
Isännöinti: Tampuuri & Hausvise
Laskutus: Netvisor, Fivaldi, Fennoa, Talenom Online, Ropo Capital & Procountor
Muut: Smartvatten & Buenno
AVUX® kierroksilla hoidat monta kohdetta samalla työmääräimellä. Toiminnon tarkoitus on helpottaa töiden suorittamista, jota tehdään peräkkäin esimerkiksi kohteiden lumenauraus, hiekoitus, liputus sekä viikottaiset roskalenkit.
AVUX® työkalenterilla resurssoit ja ohjaat henkilöstön töitä ja työpäiviä. Voit luoda useita ryhmä kalentereita tarpeidesi mukaan. Kalenteri toimii automaattisesti mikäli työllä on tieto kuka sen tulee tekemään sekä mikä on suunniteltu aloitusaika. Työkalenteriin voi myös merkata muita tapahtumia kun pelkästään töitä.
Työkalenteri toimii myös mobiilissa ja missä työntekijä voi riittävillä oikeuksilla nähdä muiden työntekijöiden kalentereja.
© – Kupari Solutions Oy | Tietosuojaseloste
Kotisivut: Sivustamo Oy